Update Terbaru BLUE.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.

Pelakon Daler Daler Yusuf mengakui “tidak ghairah” sewaktu insiden tersentuh dada Nelydia Senrose dalam satu babak drama.

"Tak ada rasa ghairah, sebab saya tak sedar pun terpegang" - Daler Yusof akui tiada rasa ghairah tersentuh dada Nelydia Senrose

“Tak ada rasa ghairah, sebab saya tak sedar pun terpegang” – Daler Yusof akui tiada rasa ghairah tersentuh dada Nelydia Senrose

Beliau juga “tidak sedar” tangannya terkena dada pelakon wanita itu ketika membonceng dalam drama Encik Suami Mat Salleh Celup, lapor mStar Online.

“Tidak ada [rasa ghairah]… sebab saya tidak sedar pun terkena dada dia. Bila tengok video baru tahu,” kata pelakon kacukan Uzbekistan kepada portal itu.

Rakaman babak itu, yang menular di media sosial, menunjukkan Daler tersentuh spontan dada sewaktu pelakon wanita itu tertekan brek motosikal itu mendadak.

Sebelum ini Daler memohon maaf susulan penularan video beliau membonceng bersama aktres jelita itu, asalnya dimuatkan di Instagram miliknya.

Nelydia pula turut mempertahankan lelaki itu, menyifatkan tindakannya “tidak berniat jahat atau ambil kesempatan” padanya.

“Sebenarnya insiden itu tidak disengajakan kerana saya yang menekan brek motosikal secara mengejut,” katanya.

Sumber: Malay Mail



Sumber “Tak ada rasa ghairah, sebab saya tak sedar pun terpegang” – Daler Yusof akui tiada rasa ghairah tersentuh dada Nelydia Senrose Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . BLUE.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Posting Komentar

 
Top