Update Terbaru BLUE.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.

Bekas Ratu Cantik Malaysia yang juga penyanyi dan pelakon, Dr Soo Wincci bakal tampil dengan filem terbaru arahan Osman Ali berjudul, Kau Yang Satu.

screen-shot-2017-07-14-at-2-21-19-pm

Dalam filem itu Wincci memegang watak antagonis iaitu seorang supermodel bernama Isabella yang mempunyai hubungan dengan Aaron Aziz.

 

screen-shot-2017-07-14-at-2-35-22-pm

Lakonan mantap yang diberikan oleh Wincci benar-benar meyakinkan, malah ramai yang memberi pujian melambung kepadanya selepas menonton filem itu sewaktu tayangan perdana.

screen-shot-2017-07-14-at-2-31-12-pm

Wincci sewaktu ditemui berkata, beliau mengambil masa sebulan untuk berkurung di dalam rumah semata-mata mahu mendalami watak Isabella.

screen-shot-2017-07-14-at-2-39-57-pm

“Saya berkurung di dalam bilik sendiri, tidak berjumpa kawan dan sebagainya supaya saya dapat lupakan diri saya adalah Soo Wincci. Kalau keluar pun saya pergi latihan bersama Aaron sahaja”, jelasnya.

screen-shot-2017-07-14-at-2-19-51-pm

Dalam filem itu, Wincci banyak melakonkan beberapa babak intim bersama Aaron Aziz dan beberapa pelakon lain. Malah katanya, ada lagi beberapa babak yang sudah dipotong.

"Saya sedia dikecam" - Lakonkan babak intim hingga ada adegan dipotong, Soo Wincci akui sudah minta izin dari isteri Aaron Aziz

“Saya sedia dikecam” – Lakonkan babak intim hingga ada adegan dipotong, Soo Wincci akui sudah minta izin dari isteri Aaron Aziz

Wincci ketika diminta untuk mengulas mengenai perkara itu berkata, sebelum berlakon bersama Aaron, beliau sudah meminta izin daripada isteri Aaron.

screen-shot-2017-07-14-at-2-35-57-pm

“Kami lakukan banyak latihan bersama sebelum penggambaran bermula supaya tidak perlu dirakam banyak kali”, katanya.

screen-shot-2017-07-14-at-2-35-42-pm

Tambah Wincci lagi, pada mulanya beliau amat malu kerana perlu menggoda Aaron memandangkan pelakon kacak itu adalah idolanya.

screen-shot-2017-07-14-at-2-35-07-pm

Ditanya adakah beliau sudah bersedia untuk dikritik dan dikecam netizen gara-gara babak intimnya di dalam filem itu, kata Wincci beliau sudah bersedia untuk menerima semua itu asalkan penonton datang ke pawagam untuk menonton.

 

Sumber: Suria



Sumber “Saya sedia dikecam” – Lakonkan babak intim hingga ada adegan dipotong, Soo Wincci akui sudah minta izin dari isteri Aaron Aziz Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . BLUE.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Posting Komentar

 
Top