Update Terbaru BLUE.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.
"Haa rasalah basuh baju sendiri, masak, bangun Subuh azan sendiri" - Hantar anak ke sekolah pondok, Johan dan Ozlynn dipuji peminat

“Haa rasalah basuh baju sendiri, masak, bangun Subuh azan sendiri” – Hantar anak ke sekolah pondok, Johan dan Ozlynn dipuji peminat

Setiap ibu bapa ada cara tersendiri bagaimana untuk mendidik anak-anak mereka. Macam pelawak terkenal Johan dan Ozlyn, baru-baru ni mereka telah menghantar anak mereka (Ariq) ke sekolah pondok untuk belajar dan lalui apa yang Johan lalui selama 4 tahun menetap di situ.

Bagus Johan dan Ozlyn ni walaupun terkenal dan sibuk dengan hal dunia tetapi mereka tak lupa tanggungjawab sebagai ibu bapa dan bekalan akhirat untuk keluarga mereka. Berita kemasukan Ariq ke sekolah pondok juga mendapat pujian dan doa dari netizen.

 

‘Nak lalui apa yang papa dia rasa masa 4 tahun duk sini dulu..’

Arini mama papa dgn family bapak @mohdyusofismail@youem.ismail anta abg ariq ngaji pondok.. memandangkan dia cuti 2 bln.. nak belajar harfiah n nak lalui apa yg papa dia rasa masa 4 thn dok sini dulu.. untung abg ariq skrg semua kemudahan ada.. dulu betul semua kayu.. skrg selesa dh.. haa rasa la basuh baju, masak bgn subuh azan sendiri .. all the best buat abg ariq , abg @amirul.daniel @edniel & @aidil.daniel belajar la anak2 ku semua.. mama papa, mama ungku dgn bapak mendoakan yg terbaik utk korg semua.

Mudah-mudahan jadi anak berguna..

Rindu datang melawat anak

Tajuk album.. bila mak ko rindu dia dtg melawat mu.. hahaha semalam punya cite.. rindu kat abg ariq so mama pon pi melawat.. ala tomey syg mama pakai baju kurta yg mama ko beli kat jalan tar mlm raya aritu.. sesampai jek dorg ngah ada kelas.. so nyorok sat xmo kacau.. bila dh dpt beborak dpt tau yg dia happy dok situ.. semua org layan baik.. makan sedap2… n seronok belajar berdikari.. bagus!! Nnt mama dtg lagi yek curik2 time papa ko x pasan?

Sumber: Instagram Jozlynnhanania

Via: Oh Bulan



Sumber “Haa rasalah basuh baju sendiri, masak, bangun Subuh azan sendiri” – Hantar anak ke sekolah pondok, Johan dan Ozlynn dipuji peminat Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . BLUE.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Posting Komentar

 
Top