Update Terbaru BLUE.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.

Salam admin 
ni akaun fake.

saya seorg suami baru berkahwin kira2 9bulan. 
isteri tiada masalah dan rumah tngga kami harmoni. isteri saya cantik dan baik. cuma sy nk luah atau mtk pndangan bila bersama saya rasa tak bernafsu sgt sbab buah dada isteri kecil. Saya nak sangat kalau dapat buah dada isteri jd lbih besar.

Suami luah kurang nafsu kerana buah dada isteri kecil sampai nak masuk silikon, netizen cadang guna betik besarkan

Suami luah kurang nafsu kerana buah dada isteri kecil sampai nak masuk silikon, netizen cadang guna betik besarkan

pernah cakap pd isteri psl ni dan beli byk produk di psaran td sama je. Sampai saya trpikir nk sruh dia operation masuk silikon. kesan dr benda ni nya mata sya rambang geram tengok perempuan lain yg buah dada besar. saya nak sangat mintak pandangn admin atau pembaca semua kalau2 ada jual atau cara plg berkesan utk bg buah dada besar. Apa-apa produk tak kesah mahal ke murah yg penting konpem besar. sapa2 ade jual or cdangan tlg pm pd admin

Tq admin

 
 
 
Sumber: KRT


Sumber Suami luah kurang nafsu kerana buah dada isteri kecil sampai nak masuk silikon, netizen cadang guna betik besarkan Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . BLUE.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Posting Komentar

 
Top