Update Terbaru BLUE.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.
Video: Misteri tak terjawab, tiap pukul 1.30 pagi bila tutup lampu saya akan nampak lembaga ini intai saya tidur di tingkap

Video: Misteri tak terjawab, tiap pukul 1.30 pagi bila tutup lampu saya akan nampak lembaga ini intai saya tidur di tingkap

SERAM!, itulah ungkapan yang dapat diutarakan apabila melihat rakaman video yang memaparkan susuk tubuh yang kurang digemari oleh orang ramai.

Dalam video yang dimuat naik oleh Ahmad Zaki ini, kelihatan jelmaan seaakan-akan hantu ‘pocong’ yang mengintai di balik tingkap rumahnya.

 
Menurut pemilik video ini, lembaga tersebut akan muncul setiap pukul 1.30 pagi di tingkap hadapan rumahnya. Lembaga ini sering muncul tetapi dia tidak berkesempatan untuk merakam gambarnya sehingga lah dia mendapat peluang itu semalam.

Sumber- Ahmad Zaki

Via: SK



Sumber Video: Misteri tak terjawab, tiap pukul 1.30 pagi bila tutup lampu saya akan nampak lembaga ini intai saya tidur di tingkap Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . BLUE.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Posting Komentar

 
Top