Update Terbaru BLUE.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.

Lelaki yang mencium pakaian dalam wanita dengan menyelongkar mesin pengering layan diri alami masalah personaliti dan fikiran.

Video: "Dia ada masalah lepas sedar dari koma akibat sakit jantung" - Isteri lelaki yang mencium baju dalam wanita di kedai dobi mohon maaf

Video: “Dia ada masalah lepas sedar dari koma akibat sakit jantung” – Isteri lelaki yang mencium baju dalam wanita di kedai dobi mohon maaf

Rosseyanah Abdullah, 36, mendakwa suaminya berdepan masalah itu selepas sedar daripada koma akibat serangan jantung dua tahun lalu, lapor Harian Metro.

“Kami sekeluara terkejut selepas diberitahu video suami tular di laman sosial sejak kelmarin sehingga mendapat kritikan ramai.

“Perbuatan itu bukan menunjukkan perangai sebenar suami saya kerana dia masih lagi menerima rawatan,” katanya.

Perbuatan lelaki itu, berusia 43 tahun, di kedai dobi layan diri di Seksyen 19 Shah Alam didedah pengguna Facebook menggunakan nama Nur Izzati.

Wanita itu, yang mencuci pakaian di kedai sama, turut memaklumkan hal itu kepada pelanggan yang lain sambil menunjukkan bukti rakaman itu. 

Sehubungan itu, Rosseyanah memmohon maaf kerana suaminya “tidak pernah berkelakuan seperti itu dan hanya keluar untuk minum”.

“Saya mohon maaf atas sebarang tingkah lakunya,” katanya.

Sumber: Malay Mail

 



Sumber Video: “Dia ada masalah lepas sedar dari koma akibat sakit jantung” – Isteri lelaki yang mencium baju dalam wanita di kedai dobi mohon maaf Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . BLUE.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Posting Komentar

 
Top