Update Terbaru BLUE.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.

Assalamualaikum admin,hide kan profile saya ye,suami saya lari dari rumah,dia merajuk dengan saya sebab saya cakap dia kunyit..hihi,dia blk rumah mak dia,dalam pukul 12.50 pagi tadi..

 

 

"Suami saya lari dari rumah"- Isteri bergurau kata suami kunyit sebab asyik melepak dengan kawan, suami merajuk balik rumah mak

“Suami saya lari dari rumah”- Isteri bergurau kata suami kunyit sebab asyik melepak dengan kawan, suami merajuk balik rumah mak

 

saya geram sangat,dengan saya dia takde masa langsung,asyik dengan kawan dia tu lah,hari2 lepak dekat rumah saya sampai pukul 12 tengah malam macam tu,saya ada pujuk suami,tapi dia marah saya,dia cakap jangan pegang dia,ok saya tak pegang dah dia,lepas tu dia keluar bilik,tak lama tu dia masuk bilik kemas2 terus baju dia,saya buat tak tau je,lepas tu dia start kereta terus blah,hurmm sy tak ckp apa pun,biar la..tapi bila hari dah siang ni,meleleh air mata saya tak boleh nak tahan dh..gaduh takde besar mn,ckp2 mulut je la,tp mungkin ayat terlalu sentap buat suami merajuk..ok la bye2

Hehe..kelakar2

Sumber: KRT



Sumber “Suami saya lari dari rumah”- Isteri bergurau kata suami kunyit sebab asyik melepak dengan kawan, suami merajuk balik rumah mak Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . BLUE.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Posting Komentar

 
Top