Update Terbaru BLUE.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.
Baru umur 4 tahun dah pandai mintak BJ! Siapa yang ajar agaknya?

Baru umur 4 tahun dah pandai mintak BJ! Siapa yang ajar agaknya?

Baru-baru ini, kisah seorang budak lelaki berusia tujuh tahun merogol seorang budak perempuan enam tahun telah disiarkan di berita televisyen dan di dada akhbar. Ramai terkejut kanak-kanak seusia itu sudah pandai melakukan jenayah seksual.

Apa yang pasti, seorang kanak-kanak tidak mungkin akan mengetahui sesuatu seperti itu sendiri. Sama ada dia diajar atau terpengaruh setelah melihat aksi orang dewasa.

 

Seorang pengguna Twitter, @sahera_casandra telah menceritakan pengalamannya diganggu secara seksual oleh seorang kanak-kanak lelaki berusia empat tahun.

Budak lelaki empat tahun minta blowjob
Screen_Shot_2017-08-01_at_4.24.16_PM

Macam mana budak empat tahun boleh minta BJ?

Screen_Shot_2017-08-01_at_4.24.37_PM

Realiti budak zaman sekarang

Screen_Shot_2017-08-01_at_4.24.50_PM

Syak ada orang pernah buat pada dia atau suruh dia buat

Screen_Shot_2017-08-01_at_4.25.08_PM

Pada zaman sekarang kanak-kanak lebih mudah terdedah dengan gejala atau pengaruh negatif disebabkan kecanggihan teknologi.

Oleh itu, sebagai orang dewasa kita bertanggungjawab melindungi kanak-kanak dari anasir jahat seperti ini. Kanak-kanak yang lahir ke dunia ibarat kain putih dan tidak dicemari noda. Awasilah anak-anak anda, jangan biarikan kanak-kanak menjadi mangsa pedofilia atau pun pemangsa.

Sumber: amazingnara.com

 



Sumber Baru umur 4 tahun dah pandai mintak BJ! Siapa yang ajar agaknya? Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . BLUE.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Posting Komentar

 
Top