Update Terbaru BLUE.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.

Asssalamualaikum admin dan warga krt, mohon admin hide fb saya, mungkin kisah yg saya akan cerita ni akan membuatkan saya dikecam teruk, tapi saya buntu sangat sekarang.

 

 

Terlanjur dengan kakak angkat sedang mengandung yang merupakan isteri askar, lelaki ini buntu dan tanya netizen apa patut dibuat

Terlanjur dengan kakak angkat sedang mengandung yang merupakan isteri askar, lelaki ini buntu dan tanya netizen apa patut dibuat

 

 

Saya ada seorang rakan sekerja perempuan, saya anggap dia mcm akak sendiri dahulu nya..tapi semenjak dua bulan lepas,

 

kami sudah terlanjur, yang jadi masalah sekarang, dia adalah isteri orang, kami terlanjur semasa dia tengah mengandung, suami dia pulak askar, berkursus di sabah, sebelum kami terlanjur, saya langsung tak pernah simpan perasaan dekat dia, walaupun hubungan kami cukup rapat, selalu keluar berjalan, lunch sama2,

 

kami terlanjur semasa saya tolong tolong bawa dia pergi check up..sbb dia tak boleh drive sendiri, saya mnyesal sangat sekarang ni…apa patot saya buat, tapi saya jugak syg nak lepaskan dia..dalam dua bulan ni kami bahagia sgt..walaupun dia tengah mengandung.

 

suami dia mungkin akan balik dari sabah bulan depan, saya kenal jugak suami dia seorang yg baik, saya rasa bersalah sgt dkt suami dia..tapi sy jugak sgt syg dia..saya buntu sgt sekarang ni..patot ke sy lepaskan dia, atau teruskan hubungan ni (meminta dia berpisah dgn suami).

 

Harap warga krt dpt bagi nasihat yg baik…saya tau sy salah..tapi sy bukan la laki yg jahat..sebelum terlanjur dgn dia, saya tak pernah sentuh mna2 perempuan pun.tapi sy tak mintak semua ni jadi..harap warga krt paham..sekian..

Via: KRT



Sumber Terlanjur dengan kakak angkat sedang mengandung yang merupakan isteri askar, lelaki ini buntu dan tanya netizen apa patut dibuat Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . BLUE.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Posting Komentar

 
Top