Update Terbaru BLUE.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.

KUALA LUMPUR: Polis sedang menyiasat kes penemuan mayat seorang anggota polis Bukit Aman dan wanita Vietnam dipercayai kekasihnya di sebuah rumah dekat Taman Cantik, Cheras, di sini, pagi tadi.

 

 

Kes pembunuhan anggota polis dan kekasihnya penuh misteri

Kes pembunuhan anggota polis dan kekasihnya penuh misteri

 

Dalam kejadian pada jam 11 pagi itu, anggota berusia 25 tahun berkenaan dan wanita dipercayai warga asing lingkungan 20-an ditemui terbaring dalam sebuah bilik dengan kesan tembakan.

Kejadian itu dipercayai berpunca apabila seorang mangsa menembak mati salah seorang dari mereka sebelum membunuh diri.

Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Amar Singh berkata, anggota yang membuat siasatan di lokasi menemui kesan tembakan masing-masing di kepala dan badan mangsa.

Katanya, turut ditemui sepucuk pistol milik Polis Diraja Malaysia (PDRM) berada pada mayat berkenaan.

“Setakat ini, siasatan masih diteruskan bagi mengetahui punca sebenar kejadian dan siapa yang menembak siapa.

“Kita belum dapat mengesahkan sama ada wanita itu warga asing atau hubungannya dengan anggota berkenaan kerana siasatan masih berjalan,” katanya ketika dihubungi BH sebentar tadi.

Beliau berkata, kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan dan mati mengejut.

Sumber; Bharian



Sumber Kes pembunuhan anggota polis dan kekasihnya penuh misteri Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . BLUE.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Posting Komentar

 
Top