Update Terbaru BLUE.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.

Tahun lalu AlphaGo, kecerdasan buatan Google Deepmind berjaya mengalahkan pemain terbaik permainan Go dengan agregat 4-1. Kekalahan pemain nombor satu dunia ini mengejutkan dunia perkomputeran kerana sebelum ini kecerdasan buatan dikatakan tidak mampu membuat keputusan untuk permainan seperti Go.

Tahun ini AlphaGo akan berentak sekali lagi dengan juara dunia manusia iaitu Ke Jie dari China. Perlawanan akan berlangsung dari 23-27 Mei di Wuzen China. Selain permainan satu lawan satu, AlphaGo juga akan menentang lima pemain Go terbaik dunia secara berseorangan. Akhir sekali dua pasukan yang dianggotai seorang pemain manusia dan satu AlphaGo akan menentang antara satu sama lain. Ketiga-tiga perlawanan ini akan menguji kepintaran kecerdasan buatan AlphaGo serta melihat kemampuannya bekerjasama dengan pemain manusia.

Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . BLUE.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Posting Komentar

 
Top