Update Terbaru BLUE.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.

Sedikit berita yang melibatkan bola sepak di Amanz hari ini. Kerap kita dengari pihak pengurusan kelab bola sepak memberikan bonus kepada pemain sekiranya berjaya memenangi permainan. Tahun lalu pemain Leicester City diberikan ganjaran belajar membuat pizza oleh Claudio Ranieri selepas pasukannya tidak meloloskan sebarang gol. Di Malaysia pemain Kelantan The Red Warrior bakal menerima ganjaran Huawei P10 Lite jika berjaya mengalahkan Johor Darul Takzim (JDT).

Kesemua pemain akan menerima peranti terbaru keluaran Huawei ini ehsan dari penaja pasukan Kelantan iaitu Red One. Pertemuan dua kelab bola sepak ternama ini akan berlangsung esok di Stadium Mohammad IV Kota Bharu. Ini mungkin ganjaran kemenangan yang unik untuk memberikan motivasi kepada pemain bola sepak.

Huawei P10 Lite ialah peranti dengan skrin 5.2″, pemproses Kirin 658, RAM 4GB dan storan 32 GB. Tidak seperti P10, P10 Lite tidak mempunyai dwi-kamera dan sebaliknya mempunyai kamera utama 12-Megapixel serta kamera hadapan 8-Megapixel. Di Malaysia Huawei P10 Lite dijual pada harga RM 1299 sebuah.

Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . BLUE.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Posting Komentar

 
Top