Update Terbaru BLUE.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.

“Percintaan” pelakon Indonesia, Laudya Cynthia Bella dan bekas suami Erra Fazira, Engku Emran nampaknya semakin serius meskipun kedua-duanya tidak pernah mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung status hubungan mereka.

Laudya Cynthia Bella upload gambar bersama Engku Emran dengan caption 'loves'

Laudya Cynthia Bella upload gambar bersama Engku Emran dengan caption ‘loves’

Terbaru, Bella ada memuat naik fotonya bersama Engku Emran yang turut disertai oleh Nora Danish dan suaminya Nedim Nazri.

Foto berkenaan mencuri perhatian netizen kerana Bella ada meletakkan kapsyen “loves” yang memberikan maksud “kesayangan”.

Rata-rata peminat pasangan sensasi ini mendoakan agar  hubungan yang terjalin berkekalan sehingga akhir hayat. Ramai juga tidak sabar sebenarnya ingin melihat Bella dan Engku Emran bersatu sebagai suami dan isteri.

Sumber: Beautifulnara



Sumber Laudya Cynthia Bella upload gambar bersama Engku Emran dengan caption ‘loves’ Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . BLUE.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Posting Komentar

 
Top