Update Terbaru BLUE.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.

BETULLAH orang cakap, zaman sekarang ini jangan mudah menilai orang hanya berdasarkan penampilan luarannya sahaja.

Gadis tak sangka wanita berniqab itu sanggup... - "Lain kali jangan menilai orang dari segi penampilan"

Gadis tak sangka wanita berniqab itu sanggup… – “Lain kali jangan menilai orang dari segi penampilan”

Gadis bernama Farrah Zaqyah ini berkongsikan kisah sedih begnya dirompak seorang wanita berniqab ketika sedang mengambil wuduk di sebuah surau di Bukit Indah, Johor, baru-baru ini.

Menurut gadis tersebut, dia meminta tolong wanita terbabit untuk menjagakan sebentar begnya yang mengandungi laptop, hard disk dan paperwork sementara dia ingin ke tempat mengambil wuduk.

Walaupun redha dan tabah dengan kehilangan barangan peribadinya itu, Farrah sama sekali tidak menyangka wanita yang disangka berniqab mengikut penampilan Muslimah sejati itu tergamak mencuri lebih-lebih lagi dalam rumah Allah.

 

Jadi, ambillah iktibar daripada kes ini agar sentiasa berjaga-jaga dan berhati-hati dengan keadaan sekeliling, sekarang dah susah nak jumpa orang yang jujur, nak minta tolong jaga barang sekejap, balik-balik tengok beg dah lesap! Sabar je la…

Sumber: MYNEWSHUB.CC

 

 



Sumber Gadis tak sangka wanita berniqab itu sanggup… – “Lain kali jangan menilai orang dari segi penampilan” Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . BLUE.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Posting Komentar

 
Top