Update Terbaru BLUE.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.

Dengar khabar kedatangan Awie ke Kelantan disambut hambar sehinggakan ada sesetengah orang menganggap Awie tak layak datang ke negeri itu. Persoalan itu timbul apabila apabila Awie telah mengadakan satu konsert untuk program Kelantan International Bike Week 2017 di Stadium Sultan Muhammad IV yang turut dihadiri oleh orang ramai hampir 10,000 orang.

Baca artikel sebelum: Datuk Awie sertai program kebajikan anjuran PAS di Kelantan, seru orang ramai supaya tegakkan syiar Islam

Awie yang teruja kerana dijemput ke Kelantan memberitahu 30 tahun beliau tidak membuat persembahan.

“Kali terakhir saya datang ke stadium ini sekitar tahun 80-an,” ujarnya ketika beraksi di pentas.

Namun buat kawan karib beliau, Bob Lokman, isu itu tidak seharusnya timbul, Awie dan dirinya sudah dianggap kawan akrab dan dia juga manusia biasa yang ada buat dosa sebelum ini.

 

Sumber: Izyan



Sumber “Awie sahabat saya, saya pernah terlebih dosa darinya” – Bob Lokhman Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . BLUE.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Posting Komentar

 
Top