Update Terbaru BLUE.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.

Seteleh melihat kritik-kritik yang bertubi-tubi terhadap pimpinan PAS dan yang terbaru dari Prof. Aziz Bari, sememangnya PAS telah memasuki phasa tersebut. Saya melihat teguran daripada Prof.Aziz Bari lebih bersikap mengingatkan.







Di dalam PAS tidak dinafikan bahawa ada gunting dalam lipatan, yang telah berjaya menyuntik jarumnya. Mereka telah berjaya duduk sebaris dengan pimpinan apatah lagi sudah bergelar Y.B dan MB. Negeri yang paling diberi tumpuan adalan Selangor kerana itulah tapak awal mereka dan juga sekarang.







Mereka mula betul-betul aktif setelah memdapat jawatan yang kebanyakkan bertaraf MP kerna itu adalah sasaran mereka yang lebih mengidamkan kerajaan pusat daripada daripada kerajaan negeri.



Saya melihat isu ini beleh dikatakan bermula apabila Dr. Hassan Ali melakukan sedikit pembersihan didalam diperingkat Perhubungan PAS negeri Selangor. Dari situlah bermulanya isu-isu yang remeh diperbesar-besarkan.



Ini tidak bermaksud saya menyokong membabi buta dengan tindakkan Dr. Hassan Ali dan saya tahu pasti ada yang tidak senang duduk dengan apa yang saya katakan.



Seandainya saya menyebut nama beliau pasti saudara akan mengimbas kembali apa yang terjadi setelah beliau di turunkan oleh Dr. Hassan Ali. Dan pada pandangan peribadi saya tindakan Dr. Hassan Ali itu ada kebaikkannya.



Pada pendokong PAS, tindakkah anda terfikir kenapa apabila PAS melakukan sesuatu maka semua pihak terlalu seronok melanyak, tetapi tidak pada PKR dan DAP. Dimana dasar perjuangan saudara sebagai pendokong PAS.



Dimanakah kedudukkan sebenar PAS didalam Pakatan Rakyat....... Adakah sebagai barua atau hamba. Bagi gunting dalam lipatan ini,, wa'lanya lebih kepada PKR daripada PAS sendiri.



Oleh itu sekiranya anda lebih senang bersama dengan PKR, maka dipersilakan meninggalkan PAS secara terhormat. Bukannya cara era 80an dahulu dan ambillah title MP dan Y.B walaupun menang diatas tiket PAS.

Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . BLUE.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Posting Komentar

 
Top