Update Terbaru BLUE.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca. Setelah bebagai cara digunakan untuk menidakkan akan Adun Pakatan Rakyat, para-para samseng digunakan. Tidak cukup dengan pihak polis yang ada, dari Bukit Aman pun dibawa turun. Bagaikan akan ada rusuhan bakal berlaku.



Inilah sikap takut pada bayang-bayang sendiri setelah merampas Perak secara jalan belakang. Hanya orang yang bersalah sahaja yang takut akan bayang-bayangnya sendiri.



Ini sikap One Malaysia yang sedang dicanangkan diseluruh pelusuk dunia. Rakyat Perak sudah naik meluat dengan tindak tanduk MB haram yang sewenang-wenangnya menggunakan jentera kerajaan untuk kepentingan politiknya.



Menggunakan jentera kerajaan bermakna menggunakan harta milik rakyat yang saban tahun terpaksa membayar bermacam-macam jenis cukai yang diperkenalkan. Semuanya membebankan rakyat yang sekarang ini sedang bergelut dengan ekonomi yang tidak menentu.



Bagi puak-puak ini, mereka apa peduli akan derita yang terpaksa ditanggung oleh rakyat. Harta rakyat digunakan sesuka hati mereka bagaikan ianya harta mak bapak mereka yang punya. Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . BLUE.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Posting Komentar

 
Top