Update Terbaru BLUE.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.

KUALA LUMPUR, 31 Julai — Rangkaian Kedai Rakyat 1Malaysia (KR1M) tidak membuat untung besar, tidak seperti dakwaan timbalan perdana menteri. 

 

 

TPM dakwa KR1M kaut untung besar: "Siapa buat untung KR1M rugi besar ada lah" - Mydin

TPM dakwa KR1M kaut untung besar: “Siapa buat untung KR1M rugi besar ada lah” – Mydin

 

Pasar raya popular Mydin, yang menjalan inisiatif kerajaan itu, berkata perniagaan tersebut “tanggungjawab sosial korporat yang rugi besar”. 

Dalam kenyataannya kepada Malay Mail Online, pengarah urusan Datuk Ameer Ali Mydin berkata Mydin menjayakan KR1M demi manfaat rakyat. 

“Mereka yang kenal saya, akan tahu apa Mydin harus tanggung demi menjalankan proses tanggungjawab sosial korporat ini,” katanya. 

Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi semalam berkata beliau dimaklumkan KR1M menjual barangan lebih mahal daripada harga pasaran demi mengaut untung besar.

Beliau menggesa Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan menamatkan segera operator KR1M yang berbuat demikian. 

Tambahnya, barangan di situ harus dijual murah kerana kerajaan menyediakan dana untuk memastikan ia mampu dibeli orang ramai. 

Sumber: Malay Mail



Sumber TPM dakwa KR1M kaut untung besar: “Siapa buat untung KR1M rugi besar ada lah” – Mydin Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . BLUE.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Posting Komentar

 
Top