Update Terbaru BLUE.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.

Api suar dinyalakan semasa forum 'Nothing to Hide 2.0' di Shah Alam, 13 Ogos 2017. — Foto oleh Miera Zulyana Api suar dinyalakan semasa forum 'Nothing to Hide 2.0' di Shah Alam, 13 Ogos 2017. — Foto oleh Miera Zulyana SHAH ALAM, 13 Ogos — Forum Tun Dr Mahathir Mohamad bertukar ganas apabila api suar dinyalakan dan penonton dibaling dengan kerusi serta botol air dalam insiden petang tadi.

Ketika kejadian "Nothing to Hide 2.0" di Dewan Raja Muda Musa di sini, bekas perdana menteri itu sedang berucap, menjawab pertanyaan salah satu peserta tentang tragedi Memali tahun 1985.

Jawapan Dr Mahathir menimbulkan rasa tidak puas hati peserta, pada masa sama berlaku pergeseran dengan pengawal keselamatan dari Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM).

Huru-hara itu disyaki dipercayai sengaja dilakukan oleh penyokong Umno untuk menimbulkan kekecohan, dakwa salah seorang ahli Armada Bersatu.

Dr Mahathir, isterinya Tun Dr Siti Hasmah Mohd Ali dan beberapa pemimpin Pakatan Harapan dibawa keluar dewan sejurus bermulanya pergeseran.

Baca seterusnya di Malay Mail Online >>



Sumber Tanya tragedi Memali, forum Tun M bertukar ganas (VIDEO) Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . BLUE.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Posting Komentar

 
Top