Update Terbaru BLUE.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.
"Zina Dengan Anak Sendiri Lebih Baik Dari Zina Dengan Isteri Jiran" - Status Lelaki Ini Dikecam

Sudah banyak kali rakyat Malaysia digemparkan dengan kes haruan makan anak namun berita seorang bapa yang merogol anaknya hampir 600 kali adalah antara paling dahsyat sekali.

Namun, ada juga pihak yang dikatakan ‘menyokong’ untuk merogol anak sendiri ini dan katanya lagi adalah lebih baik menghancurkan hidup anak sendiri berbanding anak orang lain!

Berikut adalah perkongsian dari lelaki tersebut yang rata-ratanya agak mengejutkan ramai netizen. Malah lelaki tersebut adalah seorang Melayu dan beragama Islam.

Status Lelaki Ini Yang Sanggup Rogol Anak Sendiri Dikecam Netizen

"Zina Dengan Anak Orang Lain Lebih Jahat Berbanding Berzina 600 Kali Dengan Anak Sendiri Terutama Isteri Jiran" 

Menerusi gambar-gambar yang dikongsi oleh lelaki tersebut, lelaki tersebut dilihat selalu menghadiri majlis-majlis ilmu serta memakai jubah dan bersongkok.

Lelaki ini juga berpegang dengan prinsip sekiranya musuh memberinya pilihan dia lebih rela merogol anaknya sendiri. Lihat saja jawapan yang diberikan oleh lelaki ini.

Status Lelaki Ini Yang Sanggup Rogol Anak Sendiri Dikecam Netizen

Status lelaki tersebut kemudian menjadi viral di media sosial sehingga mendatangkan kemarahan netizen yang berang dengan kenyataan lelaki tersebut. Malah status laman Facebooknya itu dipenuhi dengan provokasi terhadap agama Islam.

Status Lelaki Ini Yang Sanggup Rogol Anak Sendiri Dikecam Netizen

Lelaki Ini Sanggup Rogol Anak Sendiri Daripada Rogol Isteri Jiran

Lelaki Ini Sanggup Rogol Anak Sendiri Daripada Rogol Isteri Jiran

Lelaki Ini Sanggup Rogol Anak Sendiri Daripada Rogol anak Orang Dan Isteri Jiran

Semoga pihak berwajib mengambil tindakan segera ke atas lelaki ini.
Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . BLUE.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Posting Komentar

 
Top