Update Terbaru BLUE.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.

TAK habis lagi nampak nyafenomena lagu hit Dato Seri Vida, I Am Me yang sedang mendapat perhatian netizen di laman sosial.

 

 

Video: Ayam Mee, parodi I Am Me oleh Jihan Muse dan Bell buat netizen pecah perut

Video: Ayam Mee, parodi I Am Me oleh Jihan Muse dan Bell buat netizen pecah perut

 

Terkini, satu lagi video parodi lagu ini telah mendapat perhatian netizen apabila Jihan Muse dan Bell Ngasri telah mengubah lirik dan melakonkan semula video itu seperti video asalnya. Ramai netizen mengatakan mereka sangat terhibur dengan gelagat dua selebriti ini.

Video itu telah disiarkan ketika rancangan MeleTop dan mendapat sebanyak 225,00 kali perkongian selepas ia dimuat naik semalam.

 

Tengok sajalah gaya tangan Jihan yang meniru seperti DSV dengan jari jemari di dagunya itu. Ada- ada sahaja mereka berdua ini! 

 

 

Via: MYNEWSHUB.CC

Oleh: Ainaa Hafizah

 



Sumber Video: Ayam Mee, parodi I Am Me oleh Jihan Muse dan Bell buat netizen pecah perut Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . BLUE.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Posting Komentar

 
Top