Update Terbaru BLUE.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.
"Tak mahu laki orang, duda, dan ex-gay, saya saiz model, tak masak, ada master, kerja 5k" - Ini status cari jodoh paling direct kami pernah baca. Mungkinkah wanita ini jodoh anda?

“Tak mahu laki orang, duda, dan ex-gay, saya saiz model, tak masak, ada master, kerja 5k” – Ini status cari jodoh paling direct kami pernah baca. Mungkinkah wanita ini jodoh anda?

Mungkin sudah ‘penat’ menanti jodoh yang tak kunjung tiba, seorang wanita nekad memuatnaik satu status di Facebook bagi mewar-warkan dirinya sedang mencari pasangan hidup.

Apa yang menarik perhatian netizen ialah status wanita tersebut yang berterus terang  tentang dirinya dan ciri-ciri jodoh yang dikehendaki. Okay yang single dekat luar sana boleh try! Moga berjaya sis!

 

Dah sampai masa

Moga sis ini jumpa jodoh yang dicari, ramai je sebenarnya yang single itu.

Sumber : Pana Junji

Via: Oh Bulan



Sumber “Tak mahu laki orang, duda, dan ex-gay, saya saiz model, tak masak, ada master, kerja 5k” – Ini status cari jodoh paling direct kami pernah baca. Mungkinkah wanita ini jodoh anda? Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . BLUE.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Posting Komentar

 
Top