Update Terbaru BLUE.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.

PELAKON, Zizie Ezette berkongsi khabar gembira apabila kini hamil anak kembar selepas lapan tahun mendirikan rumah tangga.

 

 

"Tahniah Puan Sri Mawar!" - Zizie Ezette umum hamil anak kembar

“Tahniah Puan Sri Mawar!” – Zizie Ezette umum hamil anak kembar

 

 

Perkara terbabit diumumkan Zizie, 39, menerusi laman Instagramnya hari ini.

Zizie berkata, kandungannya kini sudah memasuki empat bulan dan dijangka melahirkan bayi sulungnya pada hujung tahun ini.

“Saya ingin mengumumkan bakal melahirkan anak sulung pada Disember ini atau Januari depan. Alhamdulillah sekian lama menunggu saya dikurniakan dua cahaya mata sekali gus.

 

“Doakan semoga kandungan ini selamat dan bayi berada dalam keadaan sihat. Sebenarnya kami ingin merahsiakannya sehingga memasuki trimester kedua namun saya tidak dapat mengelak pasti sudah ramai dapat menghidu berita ini,” tulisnya di laman Instagram miliknya.

Zizie mendirikan rumah tangga bersama Ahli Parlimen Kinabatangan, Datuk Bung Mokhtar Radin, 58, pada 2009.

Sumber: Metro



Sumber “Tahniah Puan Sri Mawar!” – Zizie Ezette umum hamil anak kembar Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . BLUE.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Posting Komentar

 
Top