Update Terbaru BLUE.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.

MICHAEL Kors, bersetuju membeli syarikat fesyen Britain, Jimmy Choo, dengan harga AS$1.2 bilion (RM5.13 bilion) dalam usaha syarikat pengeluar beg tangan Amerika Syarikat itu memasuki pasaran fesyen mewah.

 

 

Michael Kors beli Jimmy Choo dengan harga RM5.13 bilion

Michael Kors beli Jimmy Choo dengan harga RM5.13 bilion

 

Menurut laporan BBC News, kasut Jimmy Choo pernah muncul dalam siri televisyen 1990-an, Sex and the City, dan masih dipakai selebriti, termasuk Duchess of Cambridge, Beyonce dan Kendal Jenner.

Jimmy Choo dari Malaysia mengasaskan syarikat itu pada 1996 bersama bekas wartawan majalah Vogue, Tamara Mellon.

 

Pada 2001, Mellon bersama sebuah syarikat persendirian membeli syarikat berkenaan daripada Jimmy sebelum Mellon meninggalkan Jimmy Choo untuk perniagaan pakaiannya sendiri.

Pada 2014, Jimmy Choo disenaraikan di Bursa Saham London yang ketika itu JAB milik keluarga bilionair Jerman, Reimann, adalah pemegang saham utama.

Sumber: Metro



Sumber Michael Kors beli Jimmy Choo dengan harga RM5.13 bilion Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . BLUE.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Posting Komentar

 
Top