Update Terbaru BLUE.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.

Seorang bayi lelaki berusia enam hari yang dilapor hilang sejak kelmarin, ditemui mati dalam sebuah perigi.

Mayat bayi berusia enam hari dikeluarkan dari sebuah perigi sedalam enam meter di di Kampung On Lok, Batang Melaka, 23 Julai 2017. — Foto ihsan Facebook/DTTB

Mayat itu dikeluarkan dari perigi sedalam enam meter di belakang rumah keluarganya jam 6.30 petang semalam, lapor Utusan Online.

Ketua polis daerah Jasin berkata penemuan itu hasil maklumat jiran keluarga mangsa sebelum anggota forensik polis dan Bomba dan Penyelamat balai Jasin Bistari mengeluarkan mayat itu di Kampung On Lok, Batang Melaka.

DSP Arshad Abu berkata, bayi itu hilang di rumah keluarganya sebelum laporan dibuat bapa mangsa di balai polis Batang Melaka jam 7.45 malam kelmarin.

“Pada awalnya, kita (pihak polis) mengklasifikasikan kes ini sebagai orang hilang, namun terdapat keraguan tentang kesahihan dan cara bayi itu hilang. Sehubungan itu, siasatan lanjut telah dilakukan,” katanya.

Beliau berkata mayat yang tidak cedera dan berbalut lampin itu dihantar ke Hospital Melaka untuk bedah siasat.

Justeru, Arshad berkata enam orang termasuk ibu bapa mangsa berusia antara 20-an dan 30-an ditahan.

 

Sumber: Projek MMO



Sumber Mayat bayi enam hari dalam perigi, 6 orang termasuk ibu bapa ditahan Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . BLUE.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Posting Komentar

 
Top