Update Terbaru BLUE.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.
Isteri mana yang tak sedih apabila ikatan perkahwinan dibina selama 28 tahun hancur disebabkan si suami curang dengan perempuan lain di tempat kerja. Seawal perkahwinan si isteri sanggup bersusah payah demi membina keluarga, akhirnya apabila sudah mencapai sedikit kesenangan, si suami pula lupa jasa-jasa isterinya. 
Bapaku si pilot curang: Gadis ini malu nak mengaku ada bapa macam ni, rumah tangga ibunya berusia 28 tahun musnah kerana janda yang sebaya dengannya

Bapaku si pilot curang: Gadis ini malu nak mengaku ada bapa macam ni, rumah tangga ibunya berusia 28 tahun musnah kerana janda yang sebaya dengannya

Beginilah yang terjadi kepada seorang gadis yang menceritakan kisah ibu bapanya di laman Facebook Kisah Rumah Tangga. Semoga dapat dijadikan iktibar buat semua. 
BAPAKU SI PILOT CURANG!
Aku anak sulung, hasil dari perkahwinan mereka yg hampir 28 tahun. Umurku 26 tahun ini. Mak dan bapak kahwin awal umur 18. Sblm jd pilot, bapak kerja sbg mekanik. Kerja biasa2. Balik rumah tangan hitam, muka hitam. Tapi tetap bahagia walaupun susah bersama. Bapak naik pangkat dari cadet ke co pilot ke captain, mereka masih bahagia. 
Dari segi kewangan sangat stabil malah berlebihan. Cukup utk isteri dan anak2. Aku mmg bangga dgn bapak, walaupn kahwin awal tp tetap menyayangi mak. Aku jdikan dia idola lelaki idamanku. Sbb bapak la lelaki plg perfect dr segala sudut. Rajin bantu mak di rumah. Rajin bawa jalan2 ke luar negara. Bila bergambar sekeluarga msti happy sangat sangat.
‘Rupanya Bapa Dah Lama Curang Dengan Mak’
Mak dan bapak sama cantik sama padan. Mmg org nmpk mereka ni paling perfect couple. Tambahan pula tahun lps dah dpt cucu. Ye aku dah kahwin dan ada baby lelaki. Terkejut? Hehe. Mereka dah ada status nenek atuk muda sbb umur blm 50 pn lg. 
Tp x lama lps tu, muncul betina bernama FARA janda anak 1, trus hancur musnah rumahtangga mak bapak aku. Umur janda tu? Setahun tua dari aku, kau rasa? Si fara ni mula goda bapak di airport, bkn bekerja tp menyundal dgn suami org bapak org. 
Baru tahu bnda ni start tahun ni bulan april. Bapak aku tergoda dan cinta sangat dgn fara sampai nak kahwin. Btw fara ni kerja dgn MAS sama dgn bapak. Dia keje as ground staff yg jaga gate tu. Gedik2 sambil usha suami org.
Selama 4 bulan dorg ada hubungan sulit, mak xtau tp mak mcm rasa pelik sbb bapak dingin smcm. X layan mak baik2. Sakitkn hati mak. One day, mak trjumpa resit cincin emas brharga rm600 dalam beg kerja bapak. 
Betapa hancur dan luluhnya hati mak bila jumpa. Rupanya bapak mmg dah curang lama. Bayangkan, sepanjang hayat mak jd housewife jaga mkn mnum bapak, besarkn anak2, setia dgn bapak tp ini balasannya. Ditipu dikhianati hidup2. Bapak brhasrat nk kahwin lg tp isteri mana bole terima? Sudah la ditipu, dicurangi, kena berkorban utk ini pulak? Janda muda free hair pula tu. 
‘Bapa Nak Kahwin Dengan Janda Konon Nak Didik Dia’
Uniform MAS ofkos ketat nmpk dada dan peha. Sedangkn masa aku free hair dlu, bapak yg tegur suruh pakai tudung. Skrg bapak suka pmpuan mcm tu? Dah la sama umur dgn anak!
Aku mmg xkn bole terima hakikat ni. Makin lama makin byk pengakuan bapak. Masa bg cincin kt pmpuan tu, mereka di bilik hotel. Tuhan sajelah tahu apa mereka buat. Dah pegi dating. Si janda tu suka cakap lucah jijik! Malu kan? Janda gersang dgn bapakku yg x sedar diri lupa Tuhan lupa bini dan anak2. 
Hati mak aku sakit sesakitnya. Aku dah kata yg aku xkn teragak nak tunjuk muka perempuan tu bg semua org tahu yg si janda ni perosak rumahtangga org!! Offer diri utk lakukan sex setiap hari. Ikut jubur, masa period pun boleh. Gila sex!
Bapak nk kahwin dgn dia kononnya nak didik dia. Maaf. Aku xkn bole terima bapak. Dia seperti angau dpt gf muda sebaya anak. Angau hinggakan sanggup sakitkn hati isteri yg sah selama 28 tahun. Si fara janda juga yg digilakannya. Sumpah, mak lg cantik. Mak pandai masak. Pandai jaga diri. Jaga aurat. 
‘Malu Ada Bapak Macam Ni’
If dibandingkn dgn fara, jauhhh bezanya. Ntah2 x reti apa pun. Mak xkn terima utk brmadu so nk bercerai je tp bapak xnk pulak. Katanya masih syg. Kalau syg yg pertama, xkn jumpa yg kedua. Betul kn? Bapak janji nak tinggalkan janda tu tp janji palsu!
Aku mintak mak aku kuatkan hati utk move on because she deserves more. Bapak dah burukkn dan aibkan mak aku kt janda tu. Rupanya mmg trend pilot2 curang ni. Bkn benda baru sbb kwn bapak ramai cmni cuma x sangka la bapak pn sama rupanya. Allah allah. Sedih sangat. 
Bapak tetap xkn tinggalkan janda tu sbb dah cinta mati. 28 tahun berkahwin habis mcm tu je. Aku sbg anak perempuan, aku malu ada bapak mcm ni. Aku kecewa sbb bapak penipu, curang. Lelaki yg plg aku prcaya.. BERTAUBATLAH sblm azab menimpa ketika berada dalam kapalterbang.
Sumber: Kakishare


Sumber Bapaku si pilot curang: Gadis ini malu nak mengaku ada bapa macam ni, rumah tangga ibunya berusia 28 tahun musnah kerana janda yang sebaya dengannya Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . BLUE.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Posting Komentar

 
Top