Update Terbaru BLUE.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.

Google pada tahun lepas telah memperkenalkan aplikasi panggilan video dinamakan sebagai Google Duo kepada semua – membolehkan seseorang pengguna membuat panggilan antara satu sama lain dengan mudah. Aplikasi berkenaan boleh dikatakan masih kurang popular sehingga ke hari ini, tetapi Google masih tidak melupakannya dan menambah ciri-ciri baru dari hari ke hari.

Google Duo

Terkini, Google telah pun memperkenalkan sokongan panggilan audio pada aplikasi berkenaan, membolehkan ia digunakan untuk membuat panggilan suara antara satu sama lain.

Melalui sokongan panggilan audio, ia membolehkan pengguna menjimatkan lebih data ketika membuat panggilan, dan sesuai untuk digunakan ketika berkomunikasi ketika dalam ruangan yang mempunyai ramai orang – seperti ketika dalam keretapi dan sebagainya.

Bagi anda yang menggunakan Google Duo, anda boleh menyemak aplikasi anda hari ini, dan menggunakannya untuk membuat panggilan suara. Berbeza berbanding sejumlah aplikasi Google lain, Google Duo menggunakan pendaftaran menggunakan nombor telefon – lebih kurang sama seperti WhatsApp.

Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . BLUE.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Posting Komentar

 
Top