Update Terbaru BLUE.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.

Tahun ini menyaksikan beberapa peranti berbentuk nostalgia diperkenalkan seperti Nokia 3310, pensel 2B, dan kini pihak Bandai dilihat kembali dengan permainan klasik Tamagotchi mereka bersempena dengan ulang-tahun ke-20.

Tamagotchi

Melalui permainan Tamagotchi ini, pengguna ditawarkan dengan rekaan asal permainan berkenaan, termasuk tiga butang kecil, dan penggunaan skrin dua warna.

Dengan perkembangan teknologi, saiz pelbagai komponen telah menjadi kecil – dan ia juga turut membuatkan saiz Tamagotchi ini kini sedikit kompak berbanding yang asal.

Buat masa ini, Tamagotchi hanya ditawarkan di Jepun sahaja, dan ditawarkan pada harga ¥2,000 (~RM80). Dengan perkembangan seumpama ini, adakah kita mungkin akan melihat kembali permainan Digimon dikembalikan?

Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . BLUE.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Posting Komentar

 
Top