Update Terbaru BLUE.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.

Sistem audio biasanya terdiri daripada dua pembesar suara dan satu subwoofer. Bagi mereka yang menggemari audio lebih berkualiti tinggi, kombinasi sehingga tujuh pembesar suara serta subwoofer digunakan. Di Bang&Olufsen mereka memberikan had lebih tinggi sehingga 44 komponen berbeza.

Bang&Olufsen BeoSound Shape ialah sistem audio modular yang direka khas untuk digantung pada dinding. Setiap komponen sistem audio ini boleh ditambah secara modular mengikut keperluan pengguna. Setiap komponen BeoSound Shape mempunyai bentuk asal oktagon yang disambung dengan menyusunnya kepada bentuk yang diingini.

Terdapat hab yang mengandungi komponen yang menyokong Bluetooth, Chromecast dan Air Play. Terdapat pembesar suara, woofer, tweeter dan peredam bunyi. Harga jualan sistem audio berkualiti tinggi ini bermula dari $4200 (~RM 18650). Harga yang munasabah bagi mereka yang mementingkan bangunan kualiti audio dan estetik yang tinggi.

Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . BLUE.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Posting Komentar

 
Top