Update Terbaru BLUE.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.
Ini bukan perkara yang boleh dimain-mainkan kerana penyokong PAS bekerja keras untuk memenangkan kamu dalam pilihan raya tanpa mengharapkan wang ringgit. Malah kami yang berkorbankan wang ringgit dan kerja keras kami dengan matlamat kemenangan dan dapat memberi khidmat yang termampu yang boleh kamu bagikan.


Kami sedar, wakil daripada pembangkang tidak mempunyai sumber seperti Umno/Bn yang kaya raya hasil dari rompakan khazanah negara. Tetapi jangan kamu korbankan amanah yang telah kami berikan dengan keringat kami dari PAS.


Kami bekerja demi Allah dan rasulnya agar sinar Islam dapat dipancarkan dibumi Malaysia ini. Kami tidak redha elaun yang kamu dapat itu sekiranya kamu berpaling dari kami. Siapalah kamu jika tidak kerana kerja keras kami untuk memenangkan kamu.
Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . BLUE.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Posting Komentar

 
Top