Update Terbaru BLUE.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.
IMG_0260

Berjalan bersama-sama Datuk Sabri dengan dikelilingi penyokong Umno dan telah dilanyak-lanyak dengan teruknya oleh penyokong PAS.

IMG_0261

Beliau telah diberi tepukkan maut dan dicekik oleh beratus  penyokong PAS.

IMG_0262

Kelihatan beliau telah dilanyak dengan teruk oleh beratus-ratus penyokong PAS



Berpuluh-puluh kesan merah sebesar buah kelapa dileher sehingga menghadang muka beliau dan hanya muka barua kat belakang beliau sahaja yang kelihatan menunjuk bengkok sebesar buah kelapa dilehernya.



Sekarang sedang nazak di ICU dengan tiub-tiub dan wayar-wayar penyambung hayat ditubuh beliau.





















































Menurut pakar-pakar yang beliau berkemungkinan akan lumpuh dibahagian anunya. Satu 'Tregedi Oktober' buat beliau kerana kelumpuhan tersebut akan menghalang cita-citanya untuk membuat koleksi bini. Apakah 'King Of Mat Rempit' dapat diselamatkan oleh pakar-pakar loyar buruk? Sama-samalah kita doakan akan beliau diberi kekuatan agar drama tersebut dapat disiapkan. Menurut khabar-khabar berombak, batu nesannya telah pun ditempah oleh mat-mat rempit dengan ukiran dibatu nesan tersebut tertera kata-kata,"Tragedi Oktober King Of Mat Rempit Dalam Kenangan".

Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . BLUE.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Posting Komentar

 
Top